پنڈدادنخاناہم خبریں

پنڈدادنخان کے نواحی علاقہ میں خاتون سے گینگ ریپ کرنے والے تمام ملزمان گرفتار

پنڈدادنخان: تھانہ لِلہ کے علاقہ اتھر میں بگڑے ریئس زادوں کی خاتون سے اجتماعی زیادتی ، پولیس نے نامزد ساتوں ملزم کو گرفتار کرکے تفتیش شروع کر دی۔

تفصیلات کے مطابق مسمات (ش) زوجہ غلام شبیر سکنہ رتوکالا تحصیل بھلوال نے تھانہ لِلہ میں درخواست دیتے ہوئے موقف اختیار کیا ہے کہ مائی توکاں دربار موضع اتھر سلام کرنے کی غرض سے شام 6 بجے لِلہ انٹر چینج پر اتری، جہاں پہلے سے موجود کامران ولد نامعلوم سکنہ لنگر جس کے ہمراہ 6 افراد جن کا نام پتہ معلوم نہیں مجھے اپنے ساتھ ڈیرہ مویشیاں پر لے گئے۔

متاثرہ خاتون نے بتایا کہ ڈیرے پر کامران اور 6 نامعلوم افراد نے میرے ساتھ باری باری زناء کیا اور میرے ہی موبائل پر ویڈیو اور تصویریں بناتے رہے جنسی حوس پوری ہونے کے بعد کامران مجھے موٹر سائیکل پر سوار کرکے انٹر چینج لِلہ چھوڑ آیا جہاں میں نے اپنے خالہ زاد بھائی سکندر حیات ولد امیر کو بتایا جس نے اپنے دوست فیاض ولد محمد اکرم سکنہ سالم کو بھی اطلاع کرکے لِلہ انٹر چینج پر آگئے ، جنہیں سارا وقوعہ سنایا۔

پولیس تھانہ لِلہ کے تفتیشی افسر نے زیر دفعہ 376 II-ت پ کے تحت مقدمہ درج کرکے ساتوں ملزمان کو گرفتا رکرکے تفتیش شروع کر دی ہے ۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button