تبدیلی اور چوہدری عابد اشرف جوتانہ

تحریر: زاہد حیات

0

تحصیل پنڈدادنخان کی سیاست میں بہت سے نام ہیں لیکن ان ناموں ایک نام نوجوان سیاست دان چوہدری عابد اشرف جوتانہ بھی ہیں۔نوجوان پر اعتماد اور سحر سے بھری اس شخصیت کو پنڈدادنخان کا ہر فرد بخوبی جانتا ہے بلکہ پنجاب کی سیاست میں بھی چوہدری عابد جوتانہ کی شخصیت کسی تعارف کی محتاج نہیں ہے۔

چوہدری عابد اشرف جوتانہ کو اگر بحیثیت سیاسی ورکر دیکھا جائے تو یہ عام روایتی سیاست دانوں اور دولت مندوں سے بہت ہٹ کر ہے۔اس کے بدترین مخالف بھی اس بات کو تسلیم کریں گے کہ بے ایمانی اور بد عنوانی جیسی برائیوں سے چوہدری عابد جوتانہ کا دور کا واسطہ بھی نہیں ہے۔نمود و نمائش اور خواہ مخواہ کی پہنچ گیری بھی چوہدری عابد کو نہیں آتی۔تھانے کچہری کی روایتی سیاست سے بیزار یہ شخص سیاست برائے خدمت کا اصول مانتا ہے۔اپنے مخالفوں اور ووٹروں کو تھانے کچہری کی سیاست میں الجھائے رکھنے کا چوہدری عابد جوتانہ سخت مخالف ہے۔

چوہدری عابد کے پاس وہ سب کچھ جو ایک انسان کی خواہش ہو سکتی۔شہرت دولت عزت یہ سب اللہ نے ان سب چیزوں سے چوہدری عابد کو خوب نواز رکھا۔لیکن اس کے ساتھ ساتھ عاجزی کو بھی اس کی شخصیت کا حصہ بنا دیا۔چوہدری عابد کو جہاں تک میں جانتا وہ سیاست میں صرف اور صرف پنڈدادنخان کی پس ماندگی دیکھ کر آیا۔اس کا مقصد تحصیل پنڈدادنخان کے عوام کے لیے کچھ کرنا ہے۔اپنی عوام کو سہولیات دلوانا ہے۔

چوہدری عابد چوہدری فواد کا اس حلقے سے منتخب ہو جانا اس حلقے کے لیے اب بڑی خوش قسمتی سمجھتا ہے اور چوہدری عابد اب زیادہ محترک اس لیے بھی ہیں کہ ان کو لگنے لگا کہ چوہدری فواد کے ساتھ مل کر وہ اس حلقے اور تحصیل کو ترقی کے آسمانوں تک پہنچا سکتے ہیں اور پنجاب کی اس پسماندہ ترین تحصیل کو ناصرف پنجاب بلکہ پاکستان کی ترقی یافتہ ترین تحصیل بنا سکتے ہیں اور یہ سب نا ممکن نہیں کیونکہ چوہدری عابد کے پاس عزم بھی ہے سچائی بھی ہے اور وسائل بھی ہیں اور وہ سیاست میں نام یا مال بنانے نہیں آیا۔ان سب سے اللہ نے اسے پہلے ہی خوب نواز رکھا۔ خدمت کا یہ جذبہ اس کو وراثت میں ملا ہے۔

چوہدری عابد جوتانہ کے والد چوہدری اشرف محروم کی خدمات کو کبھی بھلایا نہیں جا سکتا۔اس علاقے کے لیے۔ یہی خدمت کرنے کا جذبہ چوہدری عابد کی کی وراثت ہے اور پوری تحصیل اور ضلع جہلم، اس بات کا گواہ کہ وہ یہ وراثت خوب نبھا رہا ہے سیاست میں رہ کر بھی اور سیاست سے باہر بھی۔سیاست بھی محض خدمت کے لیے کرتا یہ شخص۔

چوہدری عابد جواتہ اکثر یہ کہتے کہ خدمت کے لیے اقتدار ضروری نہیں اور یہ بات چوہدری عابد جوتانہ ثابت بھی کر چکا۔سادہ سی بات چوہدری عابد اقتدار کی نہیں اقدار اور روایات کی سیاست کا قائل اور یہی سیاست وہ کرتااور تحصیل پنڈدادنخان کے لوگ بھی اب زیادہ بہتر طریقے سے اس کی بات سمجھنے لگے۔کیونکہ اہل پنڈ دادنخان بھی اس روایتی اور تھانے کچہری کی گندی سیاست سے تنگ آ چکے۔وہ چوہدری عابد جیسے سیاست دان کو پنڈدادن خان کے لیے ایک تبدیلی کے طور پر دیکھ رہیں ہیں۔تبدیلی کا وہ سفر جو چوہدری فواد نے شروع کیا۔

چوہدری عابد تبدیلی کے اس سفر کو چوہدری فواد کی قیادت میں آگے لے کر جائیں گے اور بدل دیں گے اس تحصیل کی قسمت کو اور روایت کو کیونکہ پنڈدادن خان کی سیاست روایتی سفید پوشوں ٹاؤٹوں اور دھڑوں بازوں کی متحمل نہیں ہو سکتی۔اس روایتی سیاست کی کمر چوہدری فواد پہلے ہی توڑ چکے۔ رہی سہی کسر چوہدری عابد نکال دیں گے اور پنڈدادنخان کی سیاست اب خدمت کرنے والوں کے ہاتھ میں جا رہی ہے۔اور خدمت میں چوہدری عابد سب سے آگے کھڑا۔

 

 

 

(ادارے کا لکھاری کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔)

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.